Z důvodu aktuálního vytížení dopravců může dojít k mírnému zdržení při doručení vaší zásilky. Děkujeme za pochopení.

Jak nakupovat

Jak nakupovat

Připravili jsme pro Vás podrobného průvodce, který usnadní Váš nákup.

Najděte tu správnou brašnu
Výrobky můžete hledat výběrem z kategorií v levém menu nebo zadáním názvu výrobku ve vyhledávacím poli v pravém horním rohu.

Po klepnutí na obrázek nebo název produktu si můžete prohlédnout  popis k výrobku, fotografie a další podrobnosti.

Tip: Nezapomeňte před nákupem změřit rozměr svého notebooku, foťáku nebo jiného elektronického miláčka a srovnat jej s rozměry obalu nebo tašky!

Dostupnost výrobku
V detailu produktu věnujte také pozornost Dostupnosti. Pokud je zboží Skladem, expedujeme jej obvykle do 1-5 dnů od objednání. Zboží s dostupností Týden14 dnů expedujeme přibližně v těchto lhůtách. Pokud je u výrobku napsáno Není skladem, je dočasně nedostupný. Často jej naskladníme do měsíce. O jeho dostupnosti Vás budeme informovat.

Tip: Spěcháte na zboží a nebo jej potřebujete jako dárek k narozeninám nebo Vánocům? Připiště do poznámky v objednávce datum, do kdy potřebujete zboží doručit, a my se pokusíme vyjít Vám co nejvíce vstříc. Kdyby dodání nebylo v této lhůtě možné, budeme Vás o tom informovat.

Přidání do košíku
Zboží vložíte do košíku klepnutím na tlačítko Koupit. Pokud chcete přidat více kusů výrobku, upravte jejich počet v Košíku a klepněte na tlačítko Přepočítat.
Chcete dál nakupovat? Jednoduše se vraťte zpět do obchodu. Co máte právě v Košíku vidíte v pravém horním rohu. Do košíku se vrátíte klepnutím na odkaz V košíku.

Vyplnění objednávky

Jakmile jste s výběrem zboží hotovi, vyberte způsob dopravy a platby. Nabízíme Vám možnost doručení zboží Českou poštou nebo Spediční službou. Zaplatit můžete dobírkou při převzetí zboží nebo předem převodem na účet. Aktuální ceny dopravy se dozvíte v sekci Doprava a platba nebo přímo v košíku.

Vyplňte své jméno a příjmení a adresu, kam chcete zboží doručit. Potřebujete-li daňový doklad uplatnit v účetnictví, klepněte na odkaz Vyplnit fakturační údaje
Připojte e-mailovou adresu a telefonní kontakt.

Odeslání objednávky
Na závěr označte zaškrtávací políčko vedle Souhlasím s obchodními podmínkami a stiskněte tlačítko Dokončit objednávku. Do Vaší e-mailové schránky bude odeslán automatický e-mail s rekapitulací objednávky. Naši pracovníci Vás co nejdříve budou kontaktovat o přibližném termínu expedice zboží. Při platbě převodem Vám po ověření dostupnosti zašlou také variabilní symbol a číslo účtu pro provedení platby.

"Komunikace je základ, a proto se snažíme být s našimi zákazníky v kontaktu a informovat je o tom, jak to s jejich objednávkou právě vypadá."


Vyřízení objednávky

Stav vyřízení objednávky můžete sledovat přes heslo, které Vám zašleme v rekapitulačním e-mailu. O vyřízení Vaší objednávky budete také průběžně informováni e-mailem.

Expedování objednávky
V den expedice obdržíte e-mail s informací, že balíček byl expedován. Následující pracovní den doručí pošťák nebo spediční služba Váš balíček, a to přímo k Vám domů.

Spediční služba má tu výhodu, že Vás řidič vždy předem kontaktuje telefonicky. To pošťáci samozřejmě nedělají. Pokud Vás pošťák nezastihne doma, najdete svůj balíček uložený na Vaší poště. (Občas jsou pošťáci lajdáci a nedají Vám do schránky výzvu k vyzvednutí. Po obdržení e-mailu od nás si však můžete být jistí, že balík už na Vás druhý den čeká na poště).

Pozor, zboží je na poště uloženo po dobu 7 dnů! Tak si nezapomeňte zásilku zavčas vyzvednout.

Přejeme Vám příjemný nákup

Tým e-shopu brašničky.cz

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.